Kontakt z nami

Nasza infolinia dostępna jest
w godzinach 8 - 17
w dniach pon-sob

Telefon:+48 603 699 912

Skontaktuj się z naszą infolinią

Regulamin

1: Właścicielem i administratorem strony Proprinter.pl działającej także pod adresem
pro-printer.pl jest:

Pro-Mailer Jarosław Leki
Ul. Staromiejska 53
43-200 Pszczyna
Nip: 638-164-62-21

2: Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptują Państwo regulamin.
3: Klient po złożeniu zamówienia i opłaceniu należności, powinien przesłać projekt na adres zamowienia@proprinter.pl lub serwer FTP.

Dane do serwera FTP:
Serwer: proprinter.pl
Login: druk.proprinter
Hasło: wyślij prośbę po hasło po złożeniu zamówienia

4: Płatności można dokonać:

  • przedpłata na konto
  • kartą kredytową
  • poprzez system Paypal
  • przelew z odroczonym terminem płatności (7dni) tylko dla Instytucji Państwowych.
     

5: Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
6: Termin realizacji zlecenia to 3 dni robocze od akceptacji projektu przez Proprinter.pl
7: Termin realizacji może zostać przedłużony do 5 dni roboczych od akceptacji projektu przez Proprinter.pl bez podania przyczyny.
8: Drukarnia Proprinter.pl nie wysyła swoich produktów „za pobraniem”.
9: Proprinter.pl nie odpowiada za treści zawarte w projektach ani pliki graficzne przesłane przez Klienta.
10: Drukarnia nie ma obowiązku dokonania poprawy projektu przesłanego przez Klienta.
11: Proprinter.pl nie bierze odpowiedzialności za pliki źle przygotowane pod względem technicznym.
12: Proprinter jest właścicielem logotypów, grafiki oraz tesktów zamieszczonej na stronie Proprinter.pl
13: Wszelkie kopiowanie bez pisemnej zgody właściciela portalu jest zabronione.

Warunki złożenia reklamacji:
1: Zgłoszenie reklamacji w formie elektronicznej na kontakt@proprinter.pl
2: Zgłaszający reklamację powinien posługiwać się loginem przez który zostało złożone zamówienie.
3: Zgłaszający reklamacje powinien dokładnie opisać wadę otrzymanego produktu.
4: Reklamację można składać do 14 dni od otrzymania produktu.
5: Reklamacje składane po 14 dniu nie będą rozpatrywane.
6: Reklamacja zostanie rozpatrzona w 48 godzin od jej otrzymania.
7: Reklamacje przesyłek kurierskich są przyjmowane tylko i wyłącznie na podstawie listu przewozowego.
8: Jeśli przesyłka została dostarczona z opóźnieniem lub paczka jest uszkodzona a zawartość
uległa zniszczeniu należy odnotować ten fakt na liście przewozowym w obecności pracownika
firmy kurierskiej.

 




Zawartość strony www.proprinter.pl jest własnością firmy Pro-Mailer Jarosław Leki. Kopiowanie bez zgody właściciela zabronione.